Németországban hatalmas sikereket könyvelhet el a Peter Spilles vezette Project Pitchfork. Mélységéből adódóan kevésbé került a rivaldafénybe Patricia Nigiani Aurora Sutra-ja, pedig annak első két albumát a fentebb említett frontemberrel készítette.
Az elektronikusabb kezdeteket egy tisztán akusztikusokra hangszerelt mű követte. A sorrendben negyedik "I and I shall descent" Lacasa del Cid /Sun God/ és Friedrich Paravicini csellista közreműködésével készült. A sokoldalúra sikeredett mű megértéséhez elengedhetetlenül szükségeltetnek a borítóban található magyarázó részek; a misztikus tartalom feltárásához nyújtanak segítő kezet. Az Aurora Sutra ezen albuma a "férfi és női energiák tantrikus egybeforrása" körül forog, ám sem a boszorkány és más kultúrákkal, sem a plakatív szexuális tartalommal nem házal. Mint ahogy a "Threefolded Mystery" c. számhoz illesztett kivonat is mutatja: "A ~ a nőiség különböző aspektusainak leírása: szűz, anya, öregasszony; bemutatva a fehér, a piros, és a fekete szín által. A férfi aspektus teljesen a zenében található meg, például A. Crowley hangjának feltűnésekor, amelyet manapság sok Wicca és boszorkánykör is megidéz. A tíz szerzemény különleges fényét olyan hangszerek emelik, mint a szitár, gordonka, kettősfuvola, pánsíp és a tölcsérfúvókás trombita. Az album producerei Hauke Harms /Girls Under Glass/ és Axel Erms /Cassandra Complex/, aki Patricia hatalmas bizalmát élvezve rövidesen remix-maxikat is készíthetett a lemez néhány számából. A jövőt illetően pedig nem mindennapos ötletek foglalkoztatják az énekesnőt: a hanghordozó egydimenziós hatását pl. "illatszámokkal" bővíteni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni